Przedszkole 131 WARSZAWA 28.03.2024r
ul. Sierpecka 9A
01-589 Warszawa
sekretariat.p131@eduwarszawa.pl
(nazwa zamawiającego pieczęć)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Organizację pikniku międzypokoleniowego
Bez stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11-09-2019 r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
Zamawiający: Przedszkole nr 131, 01-589 Warszawa ul. Sierpecka 9A.
- Kryteria wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
- spełnianie oczekiwań zamawiającego odnośnie terminów i częstotliwości dostaw jak i ilości zamawianych towarów zarówno ilościowej jak i wagowej.
- całkowity koszt tego zamówienia( np. jeśli cena jest powiększona o koszt transportu) oraz inne poza-cenowe kryteria wyboru oferty odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Przedłożona oferta winna zawierać cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT – dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Składanie ofert
Oferty proszę przekazać od dnia 28.03.2024 do dnia 06.04.2024 drogą elektroniczną na adres: sekretariat.p131@eduwarszawa.pl
osobiście do budynku Przedszkola nr 131, ul. Sierpecka 9A , 01-589 Warszawa.
Oferty będą również zbierane z pośród ofert publikowanych na stronach internetowych.
Zamawiający odrzuci ofertę:
a) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 5 niniejszego zapytania;
b) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
c) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
d) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
e) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
7. Informacje dodatkowe
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
- nie wpłynie lub nie zostanie zebrana żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
- oferty będą przewyższały kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
- nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
- postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
- wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;
- poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
- wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
- odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , telefonicznej, pocztowej lub osobistej.
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy .
Opis przedmiotu zamówienia:
Program przygotowany na 4 godziny :
-animacje
służący umacnianiu więzi rodzinnych i integracji
-pokaz mega baniek mydlanych
-międzypokoleniowe zabawy przy muzyce w rytmie najnowszych hitów
-animacje prowadzone przez profesjonalnych animatorów,
-malowanie buziek dla dzieci,
-konkursy sportowe dla dzieci, rodziców oraz dziadków
– kącik animacji plastycznych,
– możliwość robienia zdjęć z postaciami,
– modelowanie balonów ,
– rozbudowana scenografia,
-zapewniamy nagłośnienie
-zapewniamy nagrody w konkursach ( rebusy i malowanki)
-zapewniamy balony do skręcania.
– dojazd na miejsce w cenie oferty.
ul. Sierpecka 9A
Przedszkole 131
01-589 Warszawa
sekretariat.p131@eduwarszawa.pl
Warszawa, dnia 13.03.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych
Zapraszam do złożenia oferty na: „remontu posadzek budynku przedszkola nr 131 w Warszawie przy ul. Sierpeckiej 9A”.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych posadzek w 1 sali lekcyjnej na piętrze w budynku w ramach zamówienia p.n.: „remont posadzek budynku przedszkola nr 131 w Warszawie przy ul. Sierpeckiej 9A”Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
Terminy realizacji zamówienia: 1 lipca – 25 sierpnia 2024 r.
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1) Edyta Szomko 695 587 762
2) Agnieszka Szczepanek 22 8330573
III. Opis sposobu przygotowania oferty
- Wymagania formalno-prawne:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim,
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę,
- podana w ofercie cena musi uwzględniać wszelkie zobowiązania, koszty, narzuty i składniki związane z wykonaniem zamówienia,
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
- Kompletna oferta powinna zawierać:
- pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli umocowanie nie wynika z innych złożonych przez wykonawcę dokumentów,
- wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2.
IV. Złożenie oferty
- Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
e-mail:sekretariat.p131@eduwarszawa.pl, lub złożyć w Przedszkolu nr 131 przy ul. Sierpeckiej 9A.
- Termin składania ofert upływa w dniu 31.03.2024 r.
V. Wybór oferty najkorzystniejszej
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny (Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji po złożeniu oferty).
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz jej uzupełnienia.
- Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o miejscu i terminie zawarcia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Załączniki:
- opis przedmiotu zamówienia,
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zał nr. 1
dotyczy: „Remontu posadzek budynku Przedszkola nr 131 w Warszawie przy ul. Sierpeckiej 9A”
Nazwy i kody CPV
grupa robót :
Roboty remontowe i renowacyjne – 45453000-7
1. Część opisowa
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy posadzki na piętrze w 1 sali zajęć dla dzieci(62 m kwadratowe), w budynku Przedszkola nr 131 w Warszawie.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
- rozebranie posadzki parkietowej mocowanej za pomocą subitu.
- mechaniczne lub ręczne usunięcie z podłoża warstwy subitu.
- utylizacja subitu poza terenem przedszkola oraz dostarczenie zaświadczenia o jej przeprowadzeniu.
- miejscowe wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatartej na gładko /około 30% naprawianej powierzchni/.
- wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej grubości 3 mm.
- zagruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT-17.
- zamocowanie za pomocą kleju do drewna parkietu mozaikowego
- zamocowanie cokołu z listwy dębowej lub jesionowej.
- zamocowanie klejonych listew progowych w osiach drzwi łączących sale zajęciowe z holem.
- roboty malarskie – likwidacja zabrudzeń ścian powstałych podczas usuwania subitu.
- Uporządkowanie Sali po robotach łącznie z wnoszeniem i wynoszeniem mebli oraz wszelkie zabezpieczenia podczas wykonywanych prac
2. Część informacyjna programu funkcjonalno-użytkowego:
Przedszkole nr 131 przy ul. Sierpeckiej 9A jest własnością na podstawie zgody Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Żoliborz Centralny. Obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej /układ ulic i zabudowa/ „Żoliborz Historyczny”.
Planowane zamierzenie budowlane jest zgodne z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz dysponuje nieruchomością na cele budowlane w oparciu o zgodę WSM i wieloletnią umowę najmu.
Projekt oraz roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, stosownymi rozporządzeniami oraz warunkami technicznymi.
3. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia
- forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu i jego poszczególnych elementów. Użyte materiały powinny się cechować trwałością użytkową,
- bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań, bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania oraz odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska.
- roboty winny być wykonywane zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401) oraz obowiązującymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych zawartych w normach i instrukcjach producentów materiałów.
3.1 Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać:
- budowlaną inwentaryzację powykonawczą,
- atesty na wbudowane materiały,
- wymagane przepisami protokoły i oświadczenia.
4. Zamawiający uwzględnia klauzulę środowiskową mającą na celu przyczynienie się do ochrony środowiska:
- wykonawca zobowiązany jest do bieżącej utylizacji wszystkich materiałów odpadowych uzyskanych z prac związanych z realizacją zamówienia. W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W ramach ww. klauzuli Wykonawca zobowiązany jest prowadzić segregacje odpadów powstałych przy realizacji zamówienia, pozwalającą na oddanie ich do punktu skupu surowców wtórnych lub przekazanie ich do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzające tego typu odpady.
5. Uwarunkowania przedmiotu zamówienia
Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nie opisanych uwarunkowań.
UWAGA:
- Roboty należy wykonywać w stałym kontakcie z przedstawicielem Zamawiającego.
Prace należy wykonać w dniach 1 lipca 25 sierpnia 2024 roku.
W wyniku przeprowadzonego postępowania zamówienie udzielone zostanie:
Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk NIP 534 20588838 Regon :016416981
(nazwa firmy, oraz adres wykonawcy którego wybrano)
Podpis prowadzącego postępowanie:
Edyta Szomko
Członek komisji
Magdalena Orzechowska
Agnieszka Szczepanek
(nazwa zamawiającego pieczęć)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Bez stosowania Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11-09-2019 r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
Zamawiający: Przedszkole nr 131, 01-589 Warszawa ul. Sierpecka 9A.
zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup i dostawę artykułów żywnościowych:
1.Pieczywo i wyroby cukiernicze
2.Mięso i Wędliny
3.Jajka
4.Warzywa i Owoce
5.Produkty garmażeryjne
6.Produkty ogólnospożywcze , mrożonki, nabiał
7.Woda
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr.1, do niniejszego zapytania, który stanowić będzie załącznik do umowy.
Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od 01.01.2024r do 31.12.2024r.
- Warunki udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców
którzy
spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
e) codziennych dostaw , oprócz sobót i niedziel i dni ustawowo wolnych.
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.
- Kryteria wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
- spełnianie oczekiwań zamawiającego odnośnie terminów i częstotliwości dostaw jak i ilości zamawianych towarów zarówno ilościowej jak i wagowej.
- całkowity koszt tego zamówienia( np. jeśli cena jest powiększona o koszt transportu) oraz inne poza-cenowe kryteria wyboru oferty odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Przedłożona oferta winna zawierać cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT – dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta powinna również zawierać możliwość spełnienia warunków zamówień dotyczących częstotliwości i ilości zamawianych towarów.
5. Składanie ofert
Oferty proszę przekazać do dnia 20.11.2023 drogą elektroniczną na adres: sekretariat.p131@eduwarszawa.pl
osobiście do budynku Przedszkola nr 131, ul. Sierpecka 9A , 01-589 Warszawa.
Oferty będą również zbierane z pośród ofert publikowanych na stronach internetowych.
Zamawiający odrzuci ofertę:
a) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 5 niniejszego zapytania;
b) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
c) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
d) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
e) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
7. Informacje dodatkowe
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
- nie wpłynie lub nie zostanie zebrana żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
- oferty będą przewyższały kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
- nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
- postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
- wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;
- poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
- wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
- odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
W przypadku konieczności kupna przez zamawiającego asortymentu nie ujętego w formularzach cenowych podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy.
W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej , telefonicznej, pocztowej lub osobistej.
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy .
Załącznik nr 1
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla przedszkola nr 131 w Warszawie, które zostały podzielone na 7 części- zadań :
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1.Dostawy ŚWIEŻO WYPIEKANEGO PIECZYWA ORAZ ART. CUKIERNICZYCH do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
Wyroby na naturalnym zakwasie.
Skład: mąka pszenna, mąka żytnia, mąka razowa, woda, drożdże, sól, olej rzepakowy, ziarna, oraz inne surowce określane recepturą.
Miękisz o dość równomiernej porowatości i równomiernym zabarwieniu, suchy w dotyku o dobrej krajalności. Miękisz po lekkim naciśnięciu powinien wrócić do stanu pierwotnego bez deformacji struktury. Smak i zapach typowy, masa typowa, kształt typowy dla danego produktu.
Cechy dyskwalifikujące:
Wyroby zdeformowane, niewłaściwy kształt, lepki miękisz, niewłaściwe wypieczenie, zakalec, nadmierne kruszenie, zanieczyszczenie, obecność grudek, smak i zapach świadczący o nieświeżości produktu, zabrudzenie, spalenie albo nadmierne spieczenie, ślady pleśni, czerstwość.
Sposób realizacji dostaw:
Dostawy codziennie maksymalnie do godziny 7,30 rano,, zamówieniem raz w tygodniu z możliwością korekty ilościowej zamówionego wcześniej towaru. Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami.
Samochód dostosowany do transportu żywności suchej z wymaganymi dokumentami odbioru sanitarnego.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
2.Dostawy MIĘSA I WĘDLIN do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
Mięso i wędliny świeże, niemrożone, barwa odpowiednia dla danego gatunku mięsa lub wędliny, zapach swoisty, charakterystyczny dla każdego. Rodzaju mięsa, konsystencja jędrna , elastyczna , gat.I. Smak i zapach typowy, masa typowa, kształt typowy dla danego produktu. Wędliny zawartość mięsa nie mniej niż 95% , smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu, soczysta, krucha, powierzchnia przekroju lekko wilgotna w zależności od danego asortymentu, przyprawy naturalne, gat. I.
Cechy dyskwalifikujące:
niedopuszczalny wyciek soku oraz skupiska galarety, śliskość , barwa nie charakterystyczna dla danego asortymentu, niedopuszczalna nietypowa barwa mięśni na przekroju,
, zanieczyszczenie, obecność grudek, smak i zapach świadczący o nieświeżości produktu, zabrudzenie, spalenie albo nadmierne spieczenie, ślady pleśni, czerstwość.
Sposób realizacji dostaw:
Dostawa: minimum trzy razy w tygodniu , możliwość dokonywania zamówień dwa dni przed terminem realizacji ,gramatury towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami.
Samochód dostosowany do transportu zgodny z wymaganymi dokumentami odbioru sanitarnego.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
3. 2.Dostawy JAJ do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres: jaja od kur z wolnego wybiegu , rozmiar L ,jaja z certyfikatem o naświetlaniu danej partii jaj promieniami UV-C.
Cechy dyskwalifikujące :świeżość produktu uniemożliwiająca spożycie.
Sposób realizacji dostaw:
Dostawa minimum raz w tygodniu lub zgodnie z ustaleniami z zamawiającym, możliwość zmówienia towaru dwa ni przed realizacją zamówienia.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami.
Samochód dostosowany do transportu żywności suchej z wymaganymi dokumentami odbioru sanitarnego.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
4. Dostawy WARZYWA I OWOCE do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
Kl. I Warzywa i owoce bez uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania i transportu. Zdrowe, jędrne, zapach i smak charakterystyczny dla danego asortymentu.
Cechy dyskwalifikujące:
nie dopuszcza się owoców i warzyw z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów
Sposób realizacji dostaw:
Możliwość dostaw codziennie lub zgodnie z ustaleniami z zamawiającym , ilość towaru dostosowana do potrzeb zamawiającego.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód dostosowany do transportu warzyw i owoców.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
5. Dostawy GARMAŻERKA do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
produkt świeży ugotowany delikatnie skropiony olejem (zapobiegając sklejaniu się), równej wielkości, ręcznie robiony, nieposklejane, stosunek farszu do ciasta min. 80%, smak, zapach stosowny do w/w produktu; farsz składający się z produktów charakterystycznych dla pierogów z serem tj.: twaróg półtłusty, zawartość tłuszczu 15-20%, zawartość cukru poniżej 10%, bez dodatku mąki ziemniaczanej, bez sztucznych aromatów, bez dodatku cukru wanilinowego, bez spulchniaczy i polepszaczy
Cechy dyskwalifikujące:
nie dopuszcza się takich zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia, produkty posklejane, kształt nie charakterystyczny dla danego produktu. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów
Sposób realizacji dostaw:
możliwość dostaw wybranej gramatury zgodnie z zamówieniem, możliwość ustaleń indywidualnych odnoście ilości cukru bądź wyboru mąki do tworzenia produktu(pszenna, kukurydziana, razowa lub kokosowa) , termin dostaw ustalany indywidualnie , możliwość zamówienia max dwa nie przed dostawą.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód dostosowany do transportu produktów garmażeryjnych.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
6.Dostawa PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH, MROŻONEK, NABIAŁU do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
produkty ogólnospożywcze
Przedmiot zamówienia w dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy produktów ogólnospożywczych. Dostawa art. Spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 1 do 5razy w tygodniu.
mrożonki
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy ryb i mrożonek. Dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących
potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia. Możliwość dostaw codziennie .
nabiał
Przedmiot zamówienia w dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy nabiału . Możliwość dostaw codziennie , zamówienia składane z wyprzedzeniem 2 dniowym, ilość towaru wedle zapotrzebowania zamawiającego.
Wszystkie towary z grupy 6 w dostawie muszą być zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, zamrożeniem (z wyłączaniem mrożonek) szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód musi być dostosowany do transportu ww. asortymentu.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
7. Dostawy WODY do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie. Szczegółowy zakres:
WODA-PRODUKT NIEGAZOWANY , woda źródlana , pierwotnie czysta po względem chemicznym i mikrobiologicznym, nieróżniąca się właściwościami i składem mineralnym o dowody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, pojemność 10 litrów, opakowanie umożliwiające łatwość spożycia.
Cechy dyskwalifikujące:
nie dopuszcza się takich zmianami, które czynią wodę niezdatnymi do spożycia. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów
Sposób realizacji dostaw:
możliwość dostaw dostosowana do potrzeb .
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zamarznięciem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód dostosowany do transportu produktów garmażeryjnych.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
Szczegółowe zapotrzebowanie na asortyment z danej grupy produktów zawiera tabela do załącznika nr 1. Podane w tabeli ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości kupna każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzach cenowych.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości zakupywanego asortymentu.
- Przewidywany terminy realizacji zamówienia:
od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
Załącznik nr 1
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla przedszkola nr 131 w Warszawie, które zostały podzielone na 7 części- zadań :
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1.Dostawy ŚWIEŻO WYPIEKANEGO PIECZYWA ORAZ ART. CUKIERNICZYCH do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
Wyroby na naturalnym zakwasie.
Skład: mąka pszenna, mąka żytnia, mąka razowa, woda, drożdże, sól, olej rzepakowy, ziarna, oraz inne surowce określane recepturą.
Miękisz o dość równomiernej porowatości i równomiernym zabarwieniu, suchy w dotyku o dobrej krajalności. Miękisz po lekkim naciśnięciu powinien wrócić do stanu pierwotnego bez deformacji struktury. Smak i zapach typowy, masa typowa, kształt typowy dla danego produktu.
Cechy dyskwalifikujące:
Wyroby zdeformowane, niewłaściwy kształt, lepki miękisz, niewłaściwe wypieczenie, zakalec, nadmierne kruszenie, zanieczyszczenie, obecność grudek, smak i zapach świadczący o nieświeżości produktu, zabrudzenie, spalenie albo nadmierne spieczenie, ślady pleśni, czerstwość.
Sposób realizacji dostaw:
Dostawy codziennie maksymalnie do godziny 7,30 rano,, zamówieniem raz w tygodniu z możliwością korekty ilościowej zamówionego wcześniej towaru. Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami.
Samochód dostosowany do transportu żywności suchej z wymaganymi dokumentami odbioru sanitarnego.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
2.Dostawy MIĘSA I WĘDLIN do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
Mięso i wędliny świeże, niemrożone, barwa odpowiednia dla danego gatunku mięsa lub wędliny, zapach swoisty, charakterystyczny dla każdego. Rodzaju mięsa, konsystencja jędrna , elastyczna , gat.I. Smak i zapach typowy, masa typowa, kształt typowy dla danego produktu. Wędliny zawartość mięsa nie mniej niż 95% , smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu, soczysta, krucha, powierzchnia przekroju lekko wilgotna w zależności od danego asortymentu, przyprawy naturalne, gat. I.
Cechy dyskwalifikujące:
niedopuszczalny wyciek soku oraz skupiska galarety, śliskość , barwa nie charakterystyczna dla danego asortymentu, niedopuszczalna nietypowa barwa mięśni na przekroju,
, zanieczyszczenie, obecność grudek, smak i zapach świadczący o nieświeżości produktu, zabrudzenie, spalenie albo nadmierne spieczenie, ślady pleśni, czerstwość.
Sposób realizacji dostaw:
Dostawa: minimum trzy razy w tygodniu , możliwość dokonywania zamówień dwa dni przed terminem realizacji ,gramatury towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami.
Samochód dostosowany do transportu zgodny z wymaganymi dokumentami odbioru sanitarnego.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
3. 2.Dostawy JAJ do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres: jaja od kur z wolnego wybiegu , rozmiar L ,jaja z certyfikatem o naświetlaniu danej partii jaj promieniami UV-C.
Cechy dyskwalifikujące :świeżość produktu uniemożliwiająca spożycie.
Sposób realizacji dostaw:
Dostawa minimum raz w tygodniu lub zgodnie z ustaleniami z zamawiającym, możliwość zmówienia towaru dwa ni przed realizacją zamówienia.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami.
Samochód dostosowany do transportu żywności suchej z wymaganymi dokumentami odbioru sanitarnego.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
4. Dostawy WARZYWA I OWOCE do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
Kl. I Warzywa i owoce bez uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania i transportu. Zdrowe, jędrne, zapach i smak charakterystyczny dla danego asortymentu.
Cechy dyskwalifikujące:
nie dopuszcza się owoców i warzyw z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów
Sposób realizacji dostaw:
Możliwość dostaw codziennie lub zgodnie z ustaleniami z zamawiającym , ilość towaru dostosowana do potrzeb zamawiającego.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód dostosowany do transportu warzyw i owoców.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
5. Dostawy GARMAŻERKA do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
produkt świeży ugotowany delikatnie skropiony olejem (zapobiegając sklejaniu się), równej wielkości, ręcznie robiony, nieposklejane, stosunek farszu do ciasta min. 80%, smak, zapach stosowny do w/w produktu; farsz składający się z produktów charakterystycznych dla pierogów z serem tj.: twaróg półtłusty, zawartość tłuszczu 15-20%, zawartość cukru poniżej 10%, bez dodatku mąki ziemniaczanej, bez sztucznych aromatów, bez dodatku cukru wanilinowego, bez spulchniaczy i polepszaczy
Cechy dyskwalifikujące:
nie dopuszcza się takich zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia, produkty posklejane, kształt nie charakterystyczny dla danego produktu. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów
Sposób realizacji dostaw:
możliwość dostaw wybranej gramatury zgodnie z zamówieniem, możliwość ustaleń indywidualnych odnoście ilości cukru bądź wyboru mąki do tworzenia produktu(pszenna, kukurydziana, razowa lub kokosowa) , termin dostaw ustalany indywidualnie , możliwość zamówienia max dwa nie przed dostawą.
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód dostosowany do transportu produktów garmażeryjnych.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
6.Dostawa PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH, MROŻONEK, NABIAŁU do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie.
Szczegółowy zakres:
produkty ogólnospożywcze
Przedmiot zamówienia w dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy produktów ogólnospożywczych. Dostawa art. Spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 1 do 5razy w tygodniu.
mrożonki
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy ryb i mrożonek. Dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących
potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia. Możliwość dostaw codziennie .
nabiał
Przedmiot zamówienia w dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy nabiału . Możliwość dostaw codziennie , zamówienia składane z wyprzedzeniem 2 dniowym, ilość towaru wedle zapotrzebowania zamawiającego.
Wszystkie towary z grupy 6 w dostawie muszą być zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zawilgoceniem, nagrzaniem, zamrożeniem (z wyłączaniem mrożonek) szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
Samochód musi być dostosowany do transportu ww. asortymentu.
Kierowca przeszkolony z zasad dobrej praktyki higienicznej, posiadający zaświadczenie do celów sanitarno – epidemiologicznych.
7. Dostawy WODY do Przedszkola nr 131, przy ul. Sierpecka 9A, 01-589 w Warszawie. Szczegółowy zakres:
WODA-PRODUKT NIEGAZOWANY , woda źródlana , pierwotnie czysta po względem chemicznym i mikrobiologicznym, nieróżniąca się właściwościami i składem mineralnym o dowody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, pojemność 10 litrów, opakowanie umożliwiające łatwość spożycia.
Cechy dyskwalifikujące:
nie dopuszcza się takich zmianami, które czynią wodę niezdatnymi do spożycia. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów
Sposób realizacji dostaw:
możliwość dostaw dostosowana do potrzeb .
Zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych – zamarznięciem, nagrzaniem, szkodnikami, uszkodzeniami mechanicznymi, obcymi zapachami, insektami..
tabela asortymentowa do załącznika nr 1 | ||||||||
PAKIET NR 1 PIECZYWO I ART. CUKIERNICZE | ||||||||
Lp. | Nazwa towaru | Jednostka miary | Ilość szacunkowa | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | Chleb pszenny typy baltonowski | szt | 650 | |||||
2 | Chleb orkiszowy | szt | 100 | |||||
3 | Chleb razowy | szt | 100 | |||||
4 | chleb żytni | szt | 100 | |||||
5 | Chleb z żurawiną | szt | 100 | |||||
6 | Chleb słonecznikowy | szt | 150 | |||||
7 | Bułka tarta | szt | 80 | |||||
8 | Chałka | szt | 100 | |||||
9 | Bułka kukurydziana | szt | 66 | |||||
10 | Bułka owsiana | szt | 240 | |||||
11 | Bułka gryczana | szt | 240 | |||||
12 | Bułka z ziarnem | szt | 240 | |||||
13 | Bułka grahamka | szt | 150 | |||||
14 | Bułeczki maślane | szt | 500 | |||||
15 | ciasto drożdżowe | kg | 500 | |||||
16 | ciasto marchewkowe | kg | 5 | |||||
17 | cisto cytrynowe | kg | 5 | |||||
18 | pączek | kg | 150 | |||||
19 | drożdżówka | szt | 160 | |||||
20 | Groszek ptysiowy | kg | 20 | |||||
RAZEM WARTOŚĆ BRUTTO | 0,00 zł | 0,00 zł | ||||||
JAJA | ||||||||
Lp. | Nazwa towaru | Jednostka miary | Ilość szacunkowa | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | jaja | szt | 2500 | |||||
RAZEM WARTOŚĆ BRUTTO | ||||||||
0,00 zł | 0,00 zł | |||||||
WARZYWA I OWOCE | ||||||||
Lp | Nazwa towaru | Jednostka miary | Ilość szacunkowa | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | Por | kg | 120 | |||||
2 | Seler | kg | 130 | |||||
3 | Szczypior | szt | 200 | |||||
4 | Cebula | kg | 90 | |||||
5 | Marchew | kg | 400 | |||||
6 | Pietruszka | kg | 150 | |||||
7 | Ogórek zielony | kg | 270 | |||||
8 | Ogórek kiszony | kg | 220 | |||||
9 | Ogórek małosolny | kg | 50 | |||||
10 | Papryka | kg | 100 | |||||
11 | Cukinia | kg | 25 | |||||
12 | fasolka szparagowa | kg | 25 | |||||
13 | Dynia | kg | 100 | |||||
14 | Buraki | kg | 100 | |||||
15 | Kapusta kiszona | kg | 100 | |||||
16 | Kalarepa | szt | 150 | |||||
17 | Koper | szt | 200 | |||||
18 | Natka | szt | 200 | |||||
19 | Kapusta pekińska | kg | 50 | |||||
20 | Kapusta biała | kg | 50 | |||||
21 | Rzodkiewka | szt | 300 | |||||
22 | Pomidor | kg | 250 | |||||
23 | Pomidor koktajlowy | kg | 50 | |||||
24 | Sałata | szt | 250 | |||||
25 | Sałata lodowa | szt | 100 | |||||
26 | Czosnek | gł | 100 | |||||
27 | Kalafior | szt/kg | 50 | |||||
28 | Ziemniaki | kg | 2700 | |||||
29 | Banany | kg | 1300 | |||||
30 | Jabłka | kg | 1500 | |||||
31 | Gruszka | kg | 350 | |||||
32 | Arbuz | kg | 250 | |||||
33 | Kiwi | szt | 1000 | |||||
34 | Cytryny | kg | 100 | |||||
35 | Winogrona | kg | 170 | |||||
36 | Mandarynka | kg | 130 | |||||
37 | Pomarańcza | kg | 120 | |||||
38 | Morela | kg | 60 | |||||
39 | Malina | kg | 50 | |||||
40 | Truskawki | kg | 150 | |||||
41 | Borówka | kg | 20 | |||||
42 | KAKI | szt | 160 | |||||
43 | MANGO | szt | 20 | |||||
44 | Melon | szt | 250 | |||||
45 | Śliwka | kg | 320 | |||||
46 | Brzoskwinie | kg | 50 | |||||
RAZEM WARTOŚĆ BRUTTO | 0,00 zł | 0,00 zł | ||||||
MIĘSO I WĘDLINY | ||||||||
Lp | Nazwa towaru | Jednostka miary | Ilość szacunkowa | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | Schab | kg | 100 | |||||
2 | Szynka wp. b/k | kg | 70 | |||||
3 | Łopatka wp. | kg | 190 | |||||
4 | Polędwiczki wp. | kg | 20 | |||||
5 | Filet z indyka | kg | 40 | |||||
6 | Filet z kurczaka | kg | 50 | |||||
7 | Cielęcina | kg | 30 | |||||
8 | Udko z kurczaka | kg | 120 | |||||
9 | Skrzydła z indyka | kg | 40 | |||||
10 | Wołowe b/k | kg | 20 | |||||
11 | Szynka gotowana | kg | 60 | |||||
12 | Polędwica sopocka | kg | 30 | |||||
13 | Kiełbasa cienka | kg | 60 | |||||
14 | Żywiecka | kg | 20 | |||||
15 | Szynka drobiowa | kg | 10 | |||||
16 | Polędwica z kurczaka | kg | 10 | |||||
17 | Kabanos | kg | 40 | |||||
18 | Pasztet drobiowy | kg | 10 | |||||
19 | parówki z szynki | kg | 10 | |||||
20 | Szynkowa | kg | 10 | |||||
RAZEM WARTOŚĆ BRUTTO | 0,00 zł | 0,00 zł | ||||||
MROŻONKI | ||||||||
Lp | Nazwa towaru | JEDNOSTKI MIARY | ILOŚĆ SZACUNKOWA | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | Włoszczyzna paski | kg | 40 | |||||
2 | Fasolka szparagowa | kg | 80 | |||||
3 | Kalafior | kg | 80 | |||||
4 | Brukselka | kg | 30 | |||||
5 | Marchew kostka | kg | 65 | |||||
6 | Marchew z groszkiem | kg | 20 | |||||
7 | Kukurydza | kg | 50 | |||||
8 | Groszek zielony | kg | 50 | |||||
9 | Mieszanka kompotowa | kg | 110 | |||||
10 | Ryba filet | kg | 120 | |||||
11 | Truskawki | kg | 50 | |||||
12 | Brokuły | kg | 100 | |||||
13 | Bukiet warzyw | kg | 110 | |||||
14 | Marchew mini | kg | 85 | |||||
RAZEM WARTOŚĆ BRUTTO | 0,00 zł | 0,00 zł | ||||||
PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZE, MROŻONKI I NABIAŁ | ||||||||
L.P. | NAZWA PRODUKTU | JEDNOSTKI MIARY | ILOŚĆ | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | ANANAS KONSERWOWY, opakowanie puszka 550-650g | szt. | 50 | |||||
2 | BAZYLIA SUSZONA, opakowanie 10-15g | szt. | 30 | |||||
3 | BISZKOPTY, opakowanie 120-150g | szt. | 200 | |||||
4 | BRZOSKWINIE POŁÓWKI 800-850g puszka, lekko słodzone | szt. | 50 | |||||
5 | BUDYŃ, różne smaki, typu WINIARY, bez sztucznych barwników. | szt. | 200 | |||||
6 | CHRZAN TARTY, opakowanie słoik 250-300g, bez dodatku octu | szt. | 10 | |||||
7 | CUKIER BIAŁY, drobny kryształ, opakowanie 1000g | kg | 80 | |||||
8 | CUKIER PUDER (opakowanie 400-500g) | szt. | 10 | |||||
9 | CUKIER WANILINOWY, opakowanie 32g | szt. | 60 | |||||
10 | CURRY opakowanie 15-20g | szt. | 30 | |||||
11 | CYNAMON, opakowanie 10-15g | szt. | 30 | |||||
12 | CZEKOLADOWE JAJA Z NIESPODZIANKĄ, 60-100g | szt. | 100 | |||||
13 | CZEKOLADOWE MIKOŁAJE, 60-100g | szt. | 100 | |||||
14 | DROŻDŻE ŚWIEŻE opakowanie 100-120g | szt. | 30 | |||||
15 | DŻEM NISKOSŁODZONY PASTERYZOWANY BEZ KONSERWANTÓW, różne smaki: truskawkowy, morelowy, brzoskwiniowy, owoce leśne,czarna porzeczka, wsad owocowy min. 40g owoców w 100g produktu, opakowanie słoik 250 – 320g | szt | 80 | |||||
16 | GAŁKA MUSZKATAŁOWA, opakowanie 50-100g | szt. | 10 | |||||
17 | GALARETKA OWOCOWA, opakowanie 45-50 g | szt. | 200 | |||||
18 | GROSZEK KONSERWOWY opakowanie puszka 400-410g typu KRAKUS | szt. | 20 | |||||
19 | Chrupki kukurydziane 150g | szt. | 100 | |||||
20 | HERBATA EKSPRESOWA OWOCOWA, opakowanie 25 saszetek | szt. | 70 | |||||
21 | HERBATA EKSPRESOWA MIĘTA, opakowanie 20-25 saszetek | szt. | 70 | |||||
22 | HERBATA EKSPRESOWA TYPU SAGA, torebki, opakowanie 100 szt. | szt | 50 | |||||
23 | IMBIR MIELONY opakowanie- 20 g | szt | 10 | |||||
24 | KAKAO CIEMNE EXTRA typu DeCo Morrena, opakowanie 100 – 150g | szt. | 50 | |||||
25 | KASZA GRYCZANA średnio palona opakowanie 1000g | kg | 50 | |||||
26 | KASZA JAGLANA opakowanie 1000g | kg | 20 | |||||
27 | KASZA JĘCZMIENNA biała/perłowa, opakowanie 1000g | kg | 40 | |||||
28 | KASZA JĘCZMIENNA pęczak, opakowanie 1000g | kg | 30 | |||||
29 | KASZA KUKURYDZIANA, opakowanie 1000g | szt. | 30 | |||||
30 | KASZA KUSKUS, opakowanie 1000g | szt. | 30 | |||||
31 | KASZA MANNA , opakowanie 1000g | kg | 20 | |||||
32 | KASZA BULGUR, opakowanie 1000 g | KG | 30 | |||||
33 | KAWA ROZPUSZCZALNA ZBOŻOWA typu Inka, opakowanie 150-200g | szt. | 30 | |||||
34 | KETCHUP ŁAGODNY TYPU PUDLISZKI, opakowanie 450-480g | szt. | 60 | |||||
35 | KMINEK MIELONY opakowanie- 20 g | szt | 10 | |||||
36 | KONCENTRAT POMIDOROWY opakowanie słoik 1000g, pasteryzowany, bez konserwantów TYPU PUDLISZKI | szt. | 60 | |||||
37 | KUKURYDZA KONSERWOWA,opakowanie puszka 400-460g | szt. | 20 | |||||
38 | KURKUMA, opakowanie torebka 10-15g | szt. | 20 | |||||
39 | LIŚCIE LAUROWE opakowanie 15 g | szt. | 40 | |||||
40 | MAJERANEK SUSZONY opakowanie 200 G | szt. | 20 | |||||
41 | MAJONEZ WINIARY, bez konserwantów, opakowanie słoik 310 g | szt. | 30 | |||||
42 | MAKARON ŁAZANKI TYPU LUBELLA NR 46, opakowanie 500g | szt. | 10 | |||||
43 | MAKARON NITKI TYPU LUBELLA NR 49, opakowanie 500g, | szt. | 50 | |||||
44 | MAKARON SPAGHETTI TYPU LUBELLA NR 4, opakowanie 500g. | szt. | 50 | |||||
45 | MAKARON ŚWIDERKI TYPU LUBELLA NR 19, opakowanie 500g. | szt. | 50 | |||||
46 | MAKARON PEŁNOZIARNISTY ŚWIDERKI TYPU LUBELLA NR 19, opakowanie 500g, z mąki razowej. | szt. | 20 | |||||
47 | MAKARON PENNE TYPU LUBELLA, opakowanie 500 g. | szt. | 50 | |||||
48 | MAKARON muszelka TYPU LUBELLA, opakowanie 500g. | szt. | 30 | |||||
49 | MAKARON GWIAZDKI opakowanie- 250 g | szt | 30 | |||||
50 | MAKRELA WĘDZONA,świeża | kg | 30 | |||||
51 | MĄKA PSZENNA SZYMANOWSKA, opakowanie papierowe 1000g | szt. | 200 | |||||
52 | MĄKA ZIEMNIACZANA, opakowanie 1000g | szt. | 20 | |||||
53 | MĄKA ŻYTNIA RAZOWA ,900G-1000G | szt. | 5 | |||||
54 | MĄKA ORKISZOWA | kg | 5 | |||||
55 | MIGDAŁY W PŁATKACH, opakowanie 100-120g | szt. | 5 | |||||
56 | MIÓD NATURALNY PSZCZELI, wielokwiatowy nektarowy, opakowanie słoik 400-450g, BEZ DODATKÓW CUKRU I SUBSTANCJI SŁODZĄCYCH | szt. | 100 | |||||
57 | CZEKOLADA GORZKA 60-70% kakako 90-120 g. | szt. | 100 | |||||
58 | MUSZTARDA TYPU sarepska, opakowanie 200ml | szt. | 20 | |||||
59 | SOS SŁODKO-KWAŚNY ŁOWICZ/PUDLISZKI 500 g. | szt. | 50 | |||||
60 | SZCZAW KONSERWOWY w słoiku szklanym, 250-350 G. | szt. | 50 | |||||
61 | OLEJ RZEPAKOWY typu kujawski, (z pierwszego tłoczenia, opakowanie 1 l.) | litr | 100 | |||||
62 | OLEJ Z PESTEK WINOGRON op. 1 l. | szt. | 10 | |||||
63 | OREGANO SUSZONE, opakowanie 15g | szt. | 20 | |||||
64 | PAPRYKA MIELONA SŁODKA, opakowanie 20-25g | szt. | 40 | |||||
65 | PESTKI SŁONECZNIKA ŁUSKANE, opakowanie 100 – 150 g | kg | 10 | |||||
66 | PIEPRZ CZARNY MIELONY, opakowanie 10-15g | szt. | 70 | |||||
67 | PŁATKI JĘCZMIENNE błyskawiczne, opakowanie 400g | szt. | 50 | |||||
68 | PŁATKI KUKURYDZIANE DO MLEKA, bez dodatku substancji słodzących, opakowanie 220-300g | szt. | 150 | |||||
69 | PŁATKI OWSIANE GÓRSKIE BŁYSKAWICZNE, opakowanie 400-500g | szt. | 50 | |||||
70 | PŁATKI ORKISZOWE ,OPAKOWANIE 400 -500 g | SZT. | 50 | |||||
71 | PŁATKI JAGLANE, OPAKOWANIE 400-500 g | szt | 50 | |||||
72 | PŁATKI RYŻOWE BŁYSKAWICZNE, opakowanie 400-500g | szt. | 50 | |||||
73 | PŁATKI ŻYTNIE opakowanie -500 g | szt | 40 | |||||
74 | POWIDŁA ŚLIWKOWE opakowanie 200-230 g | SZT | 80 | |||||
75 | PROSZEK DO PIECZENIA (opakowanie 15-20g) | szt. | 50 | |||||
76 | PRZECIER POMIDOROWY, robiony z samych pomidorów, bez substancji konserwujących%, opakowanie słoik lub karton 190-200g | szt. | 100 | |||||
77 | RODZYNKI SUŁTAŃSKIE, opakowanie 250-300g | szt. | 50 | |||||
78 | RYŻ BIAŁY DŁUGOZOARNISTY SYPKI opakowanie torba papierowa 1000g. | kg | 50 | |||||
79 | SOCZEWICA, opakowanie 500 g | szt. | 10 | |||||
80 | SEZAM ZIARNO, opakowanie 200g | szt. | 5 | |||||
81 | SOCZEK 100% W KARTONIKU DLA DZIECI, jabłkowy, pomarańczowy, opakowanie 200-250ml ze słomką. | szt. | 100 | |||||
82 | SOK JABŁKOWY ŚWIEŻO TŁOCZONY bezpośrednio z całych owoców bez dodatku cukru i substancji słodzących, pasteryzowany, opakowanie 5000ml | szt. | 50 | |||||
83 | SÓL CZYSTA opakowanie 1000g | kg | 40 | |||||
84 | TUŃCZYK W SOSIE WŁASNYM, kawałki, konserwa rybna, 180-200g | szt. | 50 | |||||
85 | TYMIANEK, opakowanie 10-15g | szt. | 30 | |||||
86 | WODA MINERALNA NIEGAZOWANA z ustnikiem, 500 ml | szt. | 200 | |||||
87 | ZIELE ANGIELSKIE, opakowanie 600 G | szt. | 1 | |||||
88 | ZIOŁA PROWANSALSKIE, opakowanie torebka 10-15g | szt. | 30 | |||||
89 | PESTKI Z DYNI ŁUSKANE, opakowanie 1000g | kg | 10 | |||||
90 | WAFLE KUKURYDZIANE, naturalne typu KUPIEC, opakowanie 130g | szt. | 30 | |||||
91 | DAKTYLE SUSZONE opakowanie 150 g | szt. | 30 | |||||
ŚLIWKI SUSZONE, opakowanie 150 g. | szt. | 30 | ||||||
MORELE SUSZONA, opakowanie 750-800g | ||||||||
92 | WAFLE RYŻOWE Z PEŁNEGO ZIARNA RYŻU, opakowanie 130 – 150 g | szt. | 100 | |||||
93 | ŻUREK – NATURALNY ZAKWAS (KONCENTRAT BARSZCZU) opakowanie SZKLANE, pojemność 500 ml. | szt | 50 | |||||
94 | JOGURT NATURALNY, poj .1000 ml | szt. | 50 | |||||
95 | JOGURT TYPU GRECKI, zagęszczony, opakowanie plastikowe 400g | szt. | 100 | |||||
96 | MASŁO EXTRA, opakowanie 200g, min. 82% tłuszczu, bez dodatku tłuszczów roślinnych | szt. | 1000 | |||||
97 | MLEKO 3,2%, butelka 1000 ml | szt. | 2000 | |||||
98 | SER ŻÓŁTY (GOUDA/EDAM/RYCKI), łagodny o zawartości tłuszczu 45%, zawartość sera min. 90%, pakowany w bloki 1000-1500g | kg | 100 | |||||
99 | ŚMIETANA PIĄTNICA12% opakowanie 400 g | szt. | 150 | |||||
100 | ŚMIETANA PIĄTNICA 18%, opakowanie 400ml | szt. | 100 | |||||
101 | ŚMIETANA PIĄTNICA 30%, opakowanie 500ml | szt. | 30 | |||||
102 | MLEKO 2%, opakowanie 1000 ml | szt. | 2500 | |||||
103 | TWARÓG PÓŁTŁUSTY, klasa 1, opakowanie folia o pojemności 250-500g, | kg | 500 | |||||
104 | SER MOZARELLA | szt | 70 | |||||
105 | SER FETA | szt | 50 | |||||
106 | FARUKI WĘDZONE | szt | 100 | |||||
107 | SERKI MNIAM – PALUCH | szt | 100 | |||||
108 | MLEKO KOKOSOWE | szt | 30 | |||||
109 | NASIONA CHIA opakowanie 1 kg | szt. | 50 | |||||
110 | LUBCZYK, opakowanie 10-15 g | szt. | 100 | |||||
111 | FASOLA SZPARAGOWA MROŻONA OPAK 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
112 | GROSZEK MROŻONY OPAK. 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
113 | RYBA MROŻONA MIRUNA 6,8 KG | kg | 200 | |||||
114 | KUKURYDZA MROŻÓNA 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
115 | TRUSKAWKA MROŻÓNA 2,5KG | szt. | 10 | |||||
116 | JAGODA MROŻONA 2,5 KG | szt. | 10 | |||||
117 | MALINA MROŻONA OPK. 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
118 | BRUKSELKA MROŻONA OPAK 2,5KG | szt. | 3 | |||||
119 | BIUKIET WARZYW OPAK 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
120 | SZPINAK MROŻONY OPAK 2,5 KG | szt. | 2 | |||||
121 | WIŚŃIA MROŻÓNA OPAK 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
122 | WŁOSZCZYZNA MROŻÓNA OPAK 2,5 KG | szt. | 5 | |||||
razem | – zł | 0,00 zł | ||||||
WYROBY GARMAŻERYJNE | ||||||||
Lp | Nazwa towaru | Jednostka miary | Ilość szacunkowa | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | Kluski śląskie | kg | 150 | |||||
4 | Pierogi z owocami | kg | 20 | |||||
5 | Pierogi leniwe | kg | 30 | |||||
6 | Pierogi z serem białym | kg | 150 | |||||
8 | Kopytka | kg | 50 | |||||
9 | ||||||||
0,00 zł | 0,00 zł | |||||||
WODA | ||||||||
Lp | Nazwa towaru | Jednostka miary | Ilość szacunkowa | CENA NETTO | WARTOŚĆ NETTO | VAT STAWKA | CENA BRUTTO | WARTOŚĆ BRUTTO |
1 | WODA-PRODUKT NIEGAZOWANY , woda żródlana , pierwotnie czysta po względem chemicznym i mikrobiologicznym, nieróżniąca się właściwościami i składem mineralnym o dwody przeznaczonej do spożycia przez ludzi | 18-20l | 250 | |||||
0,00 zł | 0,00 zł |
Samochód dostosowany do transportu produktów garmażeryjnych.
Warszawa22.11.2023 PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA rok umowy 2024
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych którego wartość jest niższa niż 130 000 netto ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. )
- Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:
PRZEDSZKOLE NR 131 PRZY UL. SIERPECKIEJ 9A
- Przedmiot zamówienia : 1.Pieczywo i wyroby cukiernicze
- Komisja w składzie:
- Edyta Szomko- po. dyrektor przedszkola
- Magdalena Orzechowska-nauczyciel
- Agnieszka Szczepanek-kierownik gospodarczy
wybrała ofertę Wykonawcy:
- TRIMAR PIEKARNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą WOŁOMIN, UL.ŁUKASIEWICZA 9N , 05-200 , wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000765603 posiadającą NIP 5242879642, REGON 382320355
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA rok umowy 2024
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych którego wartość jest niższa niż 130 000 netto ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. )
- Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:
PRZEDSZKOLE NR 131 PRZY UL. SIERPECKIEJ 9A W WARSZAWIE
Przedmiot zamówienia : 2.Mięso i Wędliny i produkty garmażeryjne
Komisja w składzie:
1.Edyta Szomko- dyrektor przedszkola
2.Magdalena Orzechowska-nauczyciel
Agnieszka Szczepanek-kierownik gospodarczy
wybrała ofertę Wykonawcy:
- SPRZEDAŻ DROBIU Monika Buchowicz, 05-420 Józefów, ul Górki 3 nip 532-161-88-06
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych którego wartość jest niższa niż 130 000 netto ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. )
- Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:
PRZEDSZKOLE NR 131 PRZY UL. SIERPECKIEJ 9A W WARSZAWIE
Przedmiot zamówienia : 3.Jajka
Komisja w składzie:
- Edyta Szomko- dyrektor przedszkola
- Magdalena Orzechowska-nauczyciel
- Agnieszka Szczepanek-kierownik gospodarczy
wybrała ofertę Wykonawcy:
- INVEST MICHAEL Mariola I Marek Michelis Sp.J, 05-311 Dębe Wielkie, ul.Ułańska 61 Kobierne
nip 822-184-48-64
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych którego wartość jest niższa niż 130 000 netto ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. )
- Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:
PRZEDSZKOLE NR 131 PRZY UL. SIERPECKIEJ 9A W WARSZAWIE
Przedmiot zamówienia : 4.Warzywa i Owoce
Komisja w składzie:
- Edyta Szomko- dyrektor przedszkola
- Magdalena Orzechowska-nauczyciel
- Agnieszka Szczepanek-kierownik gospodarczy
wybrała ofertę Wykonawcy:
- PHU ROMEX Jadwiga Górska 05-190 Nasielsk, Lorcin 28 NIP 531-150-02-04
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA rok umowy 2024
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych którego wartość jest niższa niż 130 000 netto ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. )
- Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:
PRZEDSZKOLE NR 131 PRZY UL. SIERPECKIEJ 9A W WARSZAWIE
Przedmiot zamówienia : 6.Produkty ogólnospożywcze , mrożonki, nabiał
Komisja w składzie:
- Edyta Szomko- dyrektor przedszkola
- Magdalena Orzechowska-nauczyciel
- Agnieszka Szczepanek-kierownik gospodarczy
wybrała ofertę Wykonawcy:
- WESTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą WARSZAWIE, UL.PRZECŁAWSKA 4 , 03-879, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS0000300316 posiadającą NIP 5242637494, REGON 141305753 Sebex Sp.z o.o sp.k 02-281 Warszawa ul.Municypalna 20 NIP 118-008-47-94
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA rok umowy 2024
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych którego wartość jest niższa niż 130 000 netto ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. )
- Pełna nazwa i siedziba Zamawiającego:
PRZEDSZKOLE NR 131 PRZY UL. SIERPECKIEJ 9A W WARSZAWIE
Przedmiot zamówienia : 7.Woda źródlana
Komisja w składzie:
- Edyta Szomko- dyrektor przedszkola
- Magdalena Orzechowska-nauczyciel
- Agnieszka Szczepanek-kierownik gospodarczy
wybrała ofertę Wykonawcy:
AQUAMO S.C 05-083 Borzęcin Duży, ul. Poprzeczna 16 NIP 118-182-94-11